Even voorstellen

Hier mag je je voorstellen. Is niet verplicht.
mavdkerkhof

Even voorstellen

Berichtdoor mavdkerkhof » 10 dec 2018, 13:06

Hoi

Ik ben Michiel. Ik werk bij Santhof als begeleider voor mensen met ASS in de regio Arnhem. Ik zou het geweldig vinden als er via dit forum meer contact ontstaat tussen mensen met ASS. Ik ken redelijk veel mensen met een ASS problematiek in de regio Arnhem die soms tegen vergelijkbare problemen aanlopen. Dat kan zoiets groots als eenzaamheid zijn, maar het kan ook iets praktisch zijn als het vinden van een prettige sportschool. Als ik mijn steentje kan bijdragen dan doe ik dat graag. Voor praktische dingen in de regio Arnhem kan ik tips en ideeën geven als dat gewenst is.

Tot gauw
Superuser
Site Admin

Re: Even voorstellen

Berichtdoor Superuser » 12 dec 2018, 17:39

Hoi Michiel.

Welkom op het forum.
Ik wens je een fijne tijd hier toe, en misschien kun je nog wat leden aandragen, als ze willen.
Hoe meer (actieve) leden, hoe beter!!
Groeten, Rik
esmir-1977

Berichtdoor esmir-1977 » 09 jan 2019, 22:05

hallo michiel ik ken niet zoveel mensen met autisme hopelijk vind ik hier veel lotgenoten. Weet ji toevallig of er bepaalde lotgenotenclubs bestaan in arnhem?
Mensen die ass hebben en bijv naar de bioscoop ganan etc?
Esmir
mavdkerkhof

Berichtdoor mavdkerkhof » 27 jan 2019, 23:06

Hoi

Sorry dat het even duurde met reageren. Het zit nog niet in mijn systeem om hier vaak te kijken.

Om je vraag te beantwoorden. Ik merk dat veel van onze cliënten graag samen iets willen doen, maar enorm terughoudend zijn om het ook te gaan doen. Ik ken geen lotgenotenclub die dit nu doet.

Wat misschien wel een idee is, is het auti-cafe of auti-jongerencafe dat door Krekel autismecoaching georganiseerd wordt. Als je op deze naam googled kun je de informatie vinden.

Als er genoeg mensen op dit forum te vinden zijn die iest willen ondernemen, maar het moeilijk vinden om te organiseren dan wil ik wel helpen.

Groet,

Michiel

Terug naar “Stel je voor!”